بیل گیتس: «افرادی که این سه مهارت را دارند در بازار کار آینده موفق خواهند بود»
 

بیل گیتس: «افرادی که این سه مهارت را دارند در بازار کار آینده موفق خواهند بود»

اگر در حال فکر کردن در مورد آینده شغلی و حرفه‌ای خود هستید، توصیه‌ «بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت در مورد بازار کار و آینده تجارت را در نظر بگیرید.
شنبه، 06 شهریور 1400 | Article Rating

او غالباً با مخترعین و دانشمندان صنعتی همکاری می‌کند، کتاب‌هایی در مورد آینده بشریت می‌خواند و منابع مالی پروژه‌هایی را برای پیشبرد جوامع بشری تأمین می‌کند.

بیل گیتس بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده، نتیجه می‌گیرد که افرادی که دارای سه زمینه علمی و حرفه‌ای هستند بیشترین تقاضا را از اینجا به بعد در آینده خواهند داشت: علم، مهندسی و اقتصاد.

گیتس به عنوان یک مدیر عامل موفق، پیش‌بینی می‌کند:

که این موضوعات "عامل تغییر برای همه نهادها" در آینده خواهد بود. "

گیتس می‌گوید:

"من به دانش بنیادی علوم، مهارت‌های ریاضی و مهندسی و علم اقتصاد فکر می‌کنم که بسیاری از مشاغل در آینده بسیار مورد توجه آنها خواهد بود."

لازم نیست متخصص برنامه‌نویسی یا جدول تناوبی باشید، اما داشتن توانایی فکر کردن به روشی که این متخصصان انجام می‌دهند به شما فوق‌العاده کمک خواهد کرد که آینده خود و جامعه ار بسازید و بهبود ببخشید.

لزوماً این نیست که شما بتوانید کدنویسی کنید یا یک نرم‌افزار یا سایت جدیدی بسازید. باید بدانید مهندسین چه کاری می‌توانند انجام دهند و چه کاری نمی‌توانند انجام دهند. »

او می‌گوید، این سه گروه از افراد می‌توانند صنعت، شغل و تجارت شما را متحول کنند.

اگر علاقه دارید بیشتر در این مورد بدانید کتاب‌هایی را که بیل گیتس در سال 2016 منتشر کرده است را تهیه و مطالعه نمایید.


معرفی برخی خدمات مرتبط با راه اندازی کسب و کار آنلاین کارگزاران تجارت الکترونیک ایران

در صورتی که مایل به معرفی خدمات طراحی سایت ما به دوستان خود هستید لطفا این صفحه را برای ایشان به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره خدمات ما در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت سازمانی با ورود به این صفحات به دست آورید. این که وب سایت مورد نظر شما از چه نوعی باشد را به ما بسپارید. بسته به امکانات و نیاز شما بهترین را برای شما انتخاب می‌کنیم. چه از نوع طراحی سایت با دی ان ان DNN (دات نت نیوک) باشد و چه از نوع طراحی سایت با وردپرس Wordpress می‌توانید از طریق صفحات مربوط به آن اطلاعات بیشتری کسب کرده و همه خدمات خود را از میزبانی وب و خرید هاست گرفته تا طراحی اپلیکیشن موبایل و آموزش طراحی سایت و سئو سایت SEO، آن را با خیال راحت به ما بسپارید. نکته قابل توجه این است که ما با هدف افزایش درآمد و رساندن شما به اهدافی که مد نظر دارید این کار را انجام می‌دهیم و این موضوع بسیار متفاوت است با این که بخواهید فقط یک سایت داشته باشید! چون هر طراحی سایتی شما را به اهداف‌تان نمی‌رساند. تخصص ما تجارت الکترونیک و راه اندازی کسب و کار آنلاین است و طراحی سایت تنها بخشی از این خدمات محسوب می‌شود. عکاسی 360 درجه از محصول و طراحی سیستم اختصاصی یکپارچه ERP و راهبری و چگونگی انجام کار برای رسیدن به درآمد آنلاین چیزی است که بسیاری از طراحان سایت نمی‌دانند. این در حالی است که هدف ما از طراحی سایت تمرکز روی به نتیجه رسیدن اهداف شما است نه طراحی سایت! کارگزار خدمات فناوری اطلاعات خود را به درستی و با دقت انتخاب کنید.

پرسش و پاسخ‌های متداول
بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت بر این باور است که تمام افراد موفق جهان از سه مهارت و دانش «ریاضی» و «مهندسی» و «اقتصاد» بهره می‌برند. البته به این معنا نیست که حتما ریاضیدان و مهندس و اقتصاددان باشند، بلکه باید آن را به خوبی درک کنند و از آن در کارهای خود استفاده کنند و یا از افرادی برای بهتر استفاده کردن از این سه دانش بهره ببرند.
تصاویر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

همیشه اطلاعات خود را با  اخبار فناوری اطلاعات به روز نگه دارید...

امروزه به هر جا که نگاه می‌کنیم حضور پر رنگ فناوری اطلاعات و دانش انفورماتیک را حس می‌کنیم. حتی در کشورهای جهان سوم که در برخی از مناطق آن حتی آب آشامیدنی و بهداشت مناسب وجود ندارد، گوشی تلفن همراه و اینترنت وجود دارد! همین موضوع اهمیت طراحی وب‌سایت‌های پیشرفته و استفاده از سامانه‌های نرم‌افزاری کاربردی و یکپارچه تحت وب (ERP)، اپلیکیشن‌ها و... را بیش از پیش نمایان می‌کند.
اطلاع از آخرین اخبار و مقالات مرتبط با این حوزه، می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر زندگی ما داشته باشد. این کار می‌تواند موجب پیشرو ماندن کسب و کار شما شود. از این رو، تلاش کرده‌ام علاوه بر افزودن بخش‌های آموزشی کاملا رایگان که در بسیاری از سایت‌های دیگر برای هر جلسه از آن صدها هزار تومان هزینه دریافت می‌کنند، اطلاعات به روزی هم در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی جمع آوری کرده و در این بخش منتشر کنم. امیدوارم از این اطلاعات برای رشد کسب و کار خود ایده‌های خوبی بگیرید و آن را به نحوی موثر در کار خود پیاده سازی کنید.

آرمین رحیمیان . بنیانگذار کارگزاران تجارت الکترونیک ایران

فناوری اطلاعاتآرمین رحیمیانکار تیمی

این صفحه را به دوستان خود معرفی کنید

با به اشتراک گذاری این صفحه، یک فرصت خوب به دوستان خود هدیه می‌دهید
Empty
Click + to add content